Welcome to BK Roomz, Budget Hotel in Bandar Utama Batang Kali



GentingHighland(30min)CableCar(18min)UluYamRiver(16min)UluKalongRiver(7min)SendatWaterfall(13min)Sg.Kedondong(9min)HuluTamuHotSpring(8min)TanjungMalim(30min)


Monday 10 December 2012

Eco Park Tour @ Batang Kali by Smart Discovery

Dear our valued guest, should you need to have a day tour in Batang Kali, there are packages for you, organised by Smart Discovery Leisure and Tours Sdn Bhd (by En. Muhd. Halilur Rahman). Please refer to images below for more information.


Kepada tetamu kami yang dihargai, jika anda inginkan percutian di Batang Kali, terdapat pakej perlancongan yang disediakan oleh Smart Discovery Leisure and Tours Sdn Bhd (dikelolakan oleh En. Muhd Halilur Rahman). Untuk maklumat sila rujuk kepada imej di atas.

No comments:

Post a Comment