Welcome to BK Roomz, Budget Hotel in Bandar Utama Batang Kali



GentingHighland(30min)CableCar(18min)UluYamRiver(16min)UluKalongRiver(7min)SendatWaterfall(13min)Sg.Kedondong(9min)HuluTamuHotSpring(8min)TanjungMalim(30min)


Wednesday 12 September 2012

Mr.Bruce and Mdm.Mel, Our First Australian Guest

We are proud to have our first guest from Australia, Mr. Bruce and Mdm. Mel. They have stayed in BK Roomz and touring around Batang Kali, Genting Highland and Kuala Kubu Bharu for 6 days and 5 nights. We hope to see you again and thank you for staying with Hotel BK Roomz. We are also proud that Batang Kali has been notified by one of holiday attraction in Selangor by tourist from Malaysia and International.



Hotel BK Roomz telah menerima tetamu istimewa dari Australia iaitu Mr. Bruce dan Mdm. Mel. Mereka telah melawat tempat - tempat menarik di Batang Kali, Genting Highland dan Kuala Kubu Bharu selama 6 hari dan 5 malam. Kami berharap dapat berjumpa mereka lagi. Kami juga berbangga di mana Batang Kali menjadi salah satu destinasi perlancongan di Selangor oleh pelancong dari dalam dan luar Malaysia.

No comments:

Post a Comment